تقویت آنتن موبایل | تخصصی ترین شرکت فروش ریپیتر موبایل | rf-repeater.ir

 

نمایندگی فروش انواع محصولات و تجهیزات تقویت کننده آنتن تلفن همراه در ایران

تنها تولید کننده ریپیتر در ایران - 09127056630

مشاوره رایگان | ارسال به سراسر کشور

با تقویت کننده آنتن موبایل از تمامی مزایای ارتباط بی‌سیم لذت ببرید! اگر در مناطقی با پوشش شبکه ضعیف زندگی می‌کنید و ارتباطات شما مختل می‌شود، تقویت کننده آنتن موبایل ما مشکل شما را به راحتی حل می‌کند.

تقویت کننده آنتن موبایل ما با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، سیگنال بی‌سیم شما را تقویت کرده و کیفیت و قدرت سیگنال را بهبود می‌بخشد. در نتیجه، تماس‌های شما دیگر قطع نمی‌شوند و اینترنتتان با سرعت بیشتری کار می‌کند.

تقویت کننده آنتن موبایل ما با طراحی زیبا و کاربر پسند، آسان در نصب و استفاده است و با همراهی اطلاعاتی که در کتابچه راهنمای آن همراه دستگاه قرار دارد، شما می‌توانید به راحتی دستگاه را نصب کنید.

با شرکت توسعه ارتباطات همراه، از ارتباطات بی‌سیم خود لذت ببرید و اطمینان داشته باشید که هیچ‌گاه در مناطقی با پوشش ضعیف با مشکل روبرو نخواهید شد. بهترین تجربه ارتباط بی‌سیم را با تقویت کننده آنتن موبایل ما تجربه کنید.

تقویت کننده آنتن تک باند

این دستگاه تقویتکننده آنتن موبایل میتواند باند فرکانسی 2100 مگاهرتز را تا گین یا توان (17) دی بی تقویت نماید.

ویژگیها دستگاه تک باند

همانطور که در مقالهها پیشین برایتان شرح دادیم زمانی که در یک منطقه ارسال امواج مخابراتی از برج مخابرات دچار مشکل باشد یا مکان موردنظر از برج دور باشد یا زمانی که تعداد کاربران از دکل بیتیاس زیاد باشد این مشکل پیش میآید که شما در برقراری ارتباط مخابراتی دچار مشکل میشوید و نمیتوانید با گوشیتان تماس برقرار کنید. گاهی این مشکل تنها در یک باند اتفاق میافتد. فرض ا شما در باند ۹۰۰ دچار اختالل هستید اما در باند ۱۸۰۰ مشکلی ندارید.

همانطور که پیشازاین شرح داده شد پروتکلهای مخابراتی بر روی این باندها عرضه میشوند و از طریق همین بازههای فرکانسی ارائه شده از سوی مخابرات است که شما به سرویسهای 2g , 3g , 4g , 5g دسترسی دارید. ارائه این پروتکلها توسط اپراتورهایی انجام میشود که شرکت tci به رسمیت میشناسد و به انها از پهنای باندی که گفته شد سهم کوچکی داده میشود تا بتواند به شما بر روی این باندها امکان مکالمه و اینترنت دهند.

ا شرحی که داده شد در مناطق مختلف و بسته به قدرت سیگنالهای ارسالی از بی تی اس ها در یک منطقه ممکن است یک اپراتور سرویس خوبی ارائه دهد اما اپراتور دیگری نتواند به پوششدهی مطلوب در همان محل ارائه دهد به همین دلیل ممکن است دچار مشکل در برقراری تماس درباره یکی از این اپراتورها شوید.

در این موارد میتوانید با استفاده از دستگاههایی که تنها یکی از اپراتورها را تقویت میکند مشکالت را برطرف نمایید. تجهیزات تولید شرکت آر اف میتواند تنها یکبخشی از سیگنالها را تقویت نمایند مث ال تنها فرکانس مربوط به تماس را یا امواج مربوط به اینترنت.

ریپیتر تک باند

طبق شرحی که داده شد دستگاههای مختلفی با کاراییهای مختلف در این زمینه استفاده میشود. این دستگاهها طوری طراحی شدهاند که به طور تخصصی یکی از نیازها را برطرف نمایند. به طور مثال دستگاه تقویتکننده تک باند آر اف تنها سیگنالهای باند 3g را دریافت و تقویت میکند.

طراحان شرکت آر اف ریپیتر، این دستگاه را به شکلی دیزاین کردهاند که بتواند امواج انتقال دهنده تماس صوتی را دریافت و تقویت نماید یعنی پروتکل 2g که بر روی باند ۹۸۰ مگاهرتز دارای سیگنال است. این پروتکل توسط همه اپراتورهای مخابرات ارائه میشوند. پس دستگاههای ریپیتر موبایل بر اساس نیاز شما طراحی و تخصصی شدهاند.

شرکت آر اف ریپیتر

شرکت آر اف ریپیتر

شرکت مخابراتی آر اف ریپیتر، انواع دستگاههای مورد نیاز شما را تولید و در بازار عرضه نموده است. اما دستگاه تک باند که طرفداران بسیاری نیز دارد به طور اختصاصی در یک باند امواج را دریافت و تقویت می نماید. از ویژگی های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. این دستگاه امکان تقویت امواج تلفن همراه را فقط در باند 3g یا 2100 مگاهرتز دارد. در این باند شما هم میتوانید انتقال تماس داشته باشید یعنی دیگر مشکل عدم برقراری تماس و تماس از دست رفته نخواهید داشت و هم مشکل اینترنت. ریپیتر تک باند آر اف اینترنت پر سرعت در اختیار شما قرار میدهد.

2. ابعاد کوچک دستگاه به شما امکان نصب و راهاندازی آسان میدهد. نام دیگر این دستگاهها ریپیتر خانگی است. این وسیله با اندازههای کوچک جهت استفاده در محدودههای زیر ۱۵۰ متر طراحی شدهاند. ابعاد این دستگاهها ۲۵ در ۳۰ سانت است.

3. دوام بالا در شرایط آب و هوایی دشوار یکی از ویژگیهای دستگاههای تولیدی آر اف ریپیتر است. این ابزار بدنه فلزی و ضخیمی دارد که آن را از رطوبت، گرما و نور آفتاب در امان نگه میدارد. تقویتکننده موبایل تک باند شرکت RF Repeater در تمام نقاط کشور نصب و راهاندازی شده است و تابهحال رضایت اکثر یتقر یببهاتفاق کاربران را به همراه داشته است.

4. این وسیله در برابر ضربه و افتادن مقام است. جنس بدنه از آلومینیم ضخیم بوده و با استحکام و مقاومت باال است. به همین دلیل سبب میشود که امواج مزاحم محیط نیز اختاللی در عملکرد آن ایجاد نکند.

5. تقویت تک باند آنتن موبایل آر اف ریپیتر قیمت مناسب و به صرفهای دارد زیرا به طور تخصصی برای تقویت امواج ۲۶۰۰ طراحی شده است بهنحویکه امواج دیگر را بالک میکند و همچنین دارای ضمانت یکساله است که سبب امینت خاطر مصرفکننده میشود.

6. یکی دیگر از ویژگیهای تخصصی بوستر موبایل تک باند این است که دارای السیدی بوده و میزان سیگنال دریافتی را نمایش میدهد. این امر به تکنسین کمک میکند آن را راحتتر و بیدردسر نصب نماید.

7. از دیگر ویژگی تکرارکننده تک باند شرکت ما میتوان به گارانتی یکساله آن اشاره کرد که پیشتر درباره آن صحبت شد. شرکت مخابراتی و صنعتی آر اف ریپیتر با ضمانت یکساله محصوالتش کیفیت و آرامش را برای مشتریانش تضمین میکند.

نکته ها:

این سیستم فقط توانایی تقویت سیگنال g3 یا 2100 مگاهرتز را دارد و درصورتیکه در محل موردنظر شما فرکانس باندهای 900 و 1800 هم ضعیف باشد این دستگاه نمیتواند بازههای مخابرات فوق را تقویت نماید.

بعضی از اپراتورها سیستم مکالمه خود را بهمنظور ارتقا کیفیت مکالمه اخیر ا بر روی باند 3g سوق دادهاند اما باید توجه داشت که این دستگاه فقط میتواند اینترنت تلفن همراه را بر پایه باند 3g تقویت نماید.

البته به این منظور حتما در محیط موردنظر شما باید سیگنال 3g موجود باشد تا این دستگاه بتواند تقویت نماید.

این نوع تقویت کننده عمدت ا برای محیطهای داخلی مکانهای سرپوشیده از قبیل مکانهای مسکونی متراژ متوسط، طبقات زیر سطحی ساختمانها، طبقات فوقانی آپارتمانهای بلند، دفاتر ادار ی، شرکتها، سازمانها، کارگاهها، کارخانه ها، پارکینگ های زیر زمینی و مراکز تجاری، فروشگاه ها و یا هر مکانی با پوشش ضعیف سیگنال موبایل مورداستفاده قرار میگیرد.

نصب تقویت کننده آنتن موبایل

برای نصب و راهاندازی این دستگاه به تجهیزات زیر نیازمندیم

موارد زیر عموم ا در پکیجهای تقویت موبایل آر اف ریپیتر وجود دارد:

  1. آنتن گیرنده
  2. آنتن فرستنده
  3. دستگاه تکرار کننده یا همان ریپیتر موبایل
  4. کابل کواکسیال (متراژ نسبت به شرایط محیط)
  5. کانکتور ها: تعداد کانکتورها بر اساس محیط تحت پوشش و میزان کابل کشی است که در محیط انجام میشود که این مورد را هم نصب کننده دستگاه با شما مطرح خواهد کرد.
  6. آداپتور

بعد از اینکه شما با کارشناسان شرکت توسعه ارتباطات همراه تماس گرفتید و درباره محوط های که میخواهید تحت پوشش قرار دهید صحبت کردید، کارشناس بر اساس نیاز شما و انتخاب شما پکیجی را برای شما تهیه میکند و توسط تکنسین نصب برای شما ارسال میکند.

نصب این دستگاهها معمو ال زمان زیادی را نمیگیرند و بر اساس محوطه تحت پوشش و مکان جغرافیایی شما بستگی دارد. شرکت ما بعد از نصب و برطرفکردن مشکل شما اقدام به تصفیهحساب با شما خواهد کرد