بی شک هر خریداری به دنبال بالاترین کیفیت و ارزانترین سرویس است و پیش از خرید شروع به تحقیق و انتخاب شرکت و کمپانی و محصول مینماید. در این بین بهترین محصول آن است که ارزانترین و با کیفیت را داشته باشد و دسترسی مصرف کننده به آن راحت باشد. در این مقاله محصولاتی را به شما معرفی میکنیم که نیاز شما را برآورده میکنند.

mobile antenna booster new package 4g 1800mhz dual band

معرفی ارزان ترین دستگاه های ریپیتر ایران

09123134109

انواع تقویت کنندههای موبایل:

به لیست زیر توجه کنید که انواع محصولات تقویت کننده موبایل شرکت آر اف ریپیتر را خدمت شما معرفی مینماید:

  1. تقویت آنتن موبایل تک باند KT-9
  2. تقویت آنتن موبایل دو باند KT-98A
  3. تقویت آنتن به سه باند KT-981B
  4. ریپیتر فول باند KT-R981C

تقویت آنتن موبایل تک باند KT-9A

بوستر یا تقویت کننده تک باند دستگاهی است که تنها برای برقراری ارتباط و ایجاد تماس استفاده میشود. گاهی در برخی مکانها نیاز به اینترنت نیست یا تنها نیاز به ارتباط به تماس است و نیاز با هم برطرف میشود. فرض ا در مناطق کوهستانی یا در پناهگاههایی در عمق طبیعت برقراری تماس بر هر چیز دیگری اولویت دارد یا اینکه دسترسی به اینترنت مقدور نمیباشد زیرا دکل مخابراتی تنها در یک باند به ارسال امواج پرداخته است و با بوسترها تنها تماس برقرار خواهد شد. از همه این موارد گذشته شاید که مشتری تنها نیاز به برقراری تماس در محل کار خود داشته باشد یا اینکه از اینترنت در پروتکلهای دیگری استفاده مینماید. در این موارد از تکرارکنندههای تک باند استفاده میشود. این محصول در محدودههای فرکانسی پایین میتواند بهراحتی مشکل شما را برطرف نماید. این محصول قیمت مناسب و دارای گارانتی یکساله است.

تقویتکننده آنتن موبایل A98KT

این دستگاه که در رده بهترین بهترین ریپیتر موبایل است بر اساس نیاز روز کاربران ایرانی طراحی و ساخته شده است. این دستگاه علاوه بر تقویت سیگنال های مربوط به صدا که در زمینه تماس به شما کمک میکند میتواند اینترنت پر سرعت نیز به شما ارائه دهد.

این دستگاهها که به تکرارکننده نیز معروف هستند سیگنالهای دریافتی از بیتیاس را که کیفیت مطلوبی ندارند دریافت میکند و به محدوده باند موردنظر اپراتور مربوطه میرساند و آن را به موبایل شما انتقال میدهد و سپس سیگنال را از موبایل شما دریافت میکند و بعد از تقویت به بی تی اس منتقل میکند.

تقویتکننده آنتن موبایل A98KT این قابلیت را دارد که فقط یک اپراتور را تقویت نماید و امواج دیگر اپراتورها را فیلتر نماید. اگر در محل زندگی یا کارتان تنها به یکی از سرویس های مخابراتی نظیر ایرانسل یا همراه اول نیاز دارید میتوانید از این دستگاه استفاده نمایید. این دستگاه قادر است سیگنالهای ورودی دیگر اپراتورها را بالک نماید و تنها امواج یکی از این سرویس دهنده ها را تقویت نماید. این از ویژگیهای منحصربهفرد این دستگاه است. این محصول تنها در یک پروتکل به شما اینترنت ارائه میدهد. شما با نصب این ریپیتر به اینترنت g3 دسترسی خواهید داشت.

گاهی در برخی مکانها به دلیل پهنای باند و میزان امواجی که دکلهای مخابراتی ارسال میکنند و میزان کاربرانی که در آن محدوده از این امواج استفاده میکنند امکان ارائه تمامی سرویسها اینترنتی نیست. فرض ا در منطقهای روستایی که جمعیت زیادی از طیف اندکی سیگنال استفاده میکنند اصل امکان ارائه اینترنت 4g نیست به همین دلیل گاهی انتخاب این تکرارکننده بهترین انتخاب است. بوسترهای تولیدی شرکت آر اف ریپیتر دارای گارانتی یکساله است و در هر زمانی که نیاز به کمک یا راهنمایی داشته باشید کارشناسان شرکت ما در خدمت شما عزیزان هستند.

تقویت آنتن سه باند 981 KT

بوسترهای سه باند دستگاههایی هستند که عالوه بر امکان انتقال صوتی اینترنت پر سرعتی نیز به شما ارائه دهند. امروزه با پیشرفت سریع گوشیهای موبایل سرویسها و پروتکلهای اینترنت هم در حال پیشرفت هستند. پیشازاین پروتکلهای g3 مورداستفاده قرار میگرفت و گوشیهای نسل سوم از نظر سختافزار ی امکان بهرهبری از سیگنالهای مربوط به این پهنای باند را در اختیار کاربران قرار میداد اما در حال حاضر g4 جای آن را گرفته است و اینترنت پر سرعت تری نسبت به گذشته در اختیار شما قرار داده است.

با ارائه شدن اینترنت g4 دیگر گوشیهای برای سرویس g3 ساخته و فروخته نمیشوند به همین دلیل مردم با خریداری گوشیهای نسل بعدی میتوانند به اینترنت پرسرعتتر یا g5 دسترسی داشته باشند. این امر اجباری است و ما ناچاریم که گوشیهایمان را بهروز کنیم. ریپیتر 981 KT که بهعنوان ریپیتر خانگی نیز شناخته میشود میتواند تمام نیازهای شما را در زمینه تماس و اینترنت برطرف نماید. مانند دیگر محصوالت شرکت آر اف این تکرارکننده نیز دارای گارانتی یکساله خرابی و تعمیر است و قیمت مناسب و کارایی زیادی دارد. با این ریپیتر کلیه نیازهای مشتری مرتفع میشود. این دستگاه برای تأمین نیاز امروز شما طراحی شده است.

ریپیتر فول باند 98 KTR

نسل بعدی گوشیها از هم اکنون با پروتکل اینترنت g5 ارائه میشوند. اگرچه در کشور ما اینترنت پر سرعت این باند هنوز اختصاص داده نشده است. ریپیتر فول باند KTR 98 دستگاهی است که توان ارائه سرویس در اینترنت پرسرعت در گوشی های نسل پنجم یعنی g5 را دارد. شرکت آر آف ریپیتر از پیش چنین امکانی را در این دستگاه قرار داده است که مشتریان گرامی شرکت ما نیاز به هزینه اضافه بعد از ارائه این سرویس نباشند و بتوانند با همان دستگاههای قبلی به تماس و نت دسترسی داشته باشند.

میتوان به جرئت گفت که این دستگاه باتوجه به خدماتی که ارائه میدهد تقویت آنتن موبایل ارزان موجود در بازار بوسترهای موبایل است. برخی ویژگی های این دستگاه شامل:

  1. ارائه سرویس در باندهای ۸ که امکان برقراری تماس صوتی را مقدور میسازد
  2. تقویت و بوستر فرکانسهای باند ۱ و ۳ که امکان ارائه اینترنت g5 g4 g3 را فراهم مینماید
  3. امکان ارائه سرویس در همه پروتکلهای ارائه شده توسط مخابرات
  4. بوست فرکانسهای مخابراتی در محدوده استاندارد بدون ایجاد نویز و اختالل در شبکه مخابراتی کشور.

به همین جهت به این دستگاه فول باند گفته میشود که در همه باندها به شما خدمات ارائه میدهد و برای فردای شما نیز طراحی شده است؛ این دستگاه همانطور که گفته شد طوری طرحریزی شده است که در نسل بعدی اینترنت هم به شما خدمت رسانی انجام دهد.